Viktoria -

Fullmoonsparty

Lämnade kaoset i Bangkok å kom till Koh Samui istället. Tankte hänga med Henrik, Linus, Alex å Daniel fram tills de drar härifrån. Spräckte min budget ganska mycket också... Deras hotell var egentligen för dyr för mig men efter att ha gått runt med all min packning och letat efter billigare boende gav jag upp och checkade in på samma hotell som dom. Visst fanns det billigare alternativ men de låg för långt ifrån deras hotell så jag sket i det.

I söndags var det fullmoonsparty på Koh Pangan, vilket också var anledningen till att alla vi kom till denna ö. Tog en speedboat över till ön och möttes av världens fest.. Sjuk många partymänniskor, sjukt mycket sprit. Var hemma kl 9 på morgonen. Fullmoonsparty kan beskrivas med ett ord : crazy.. :D




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback

Design av xoxonicole
RSS 2.0